sunnuntai 10. lokakuuta 2010

jäsenkortti

Syyskuussa alkoi possukerhon vuosi (niinkun kouluvuosikin, possukerhokin kokoontuu syys-kesäkuussa). Saimme sähköpostilla muutaman lomakkeen täytettäväksi sekä tietysti kehoituksen tuoda paperit pian Lululle (possujen organisaattori) kera jäsenmaksun (25 euroa vuosi + 4 euroa per lapsi).

Keskiviikkona Jii nukkui pitkään, niin pitkään ettei possuihin lähteminen ollut enää kovin järkevää, mutta muistin paperit joten päätin ajella palauttamaan ne. Ongelmana oli niiden täyttäminen. Vaikkakin kaikki tiedot olivat sekä ranskaksi että englanniksi, jäi ne osittain hepreaksi minulle. Kun puhutaan lapsesta, opiskelijasta, vanhemmista, osallistujista jne. Kuka minä olen ja kuka Jii on? Entä emergency contact?

Viime syksynä, muutama viikko papereiden palautuksen jälkeen, saapuivat jäsenkortit. Jiin kortissa on minun nimeni Jiin syntymäajalla. (No kun oli nämä tittelit hakusessa silloinkin...) Ne jäsenkortit on siis vaan lapsille ;)

No, annoin paperit Lululle ja pyysin apua. Hän käski minun vain laittavan allekirjoituksen ja hän hoitaisi loput. Jännityksellä odotamme mitä tämän vuoden kortissa lukee.



ps. Torstaina Marseillen ja Frankfurtin kautta kotikotiin!







3 kommenttia:

  1. parasta!! voi byrokratia sentään! on ihana lukea sun juttuja, kirjotat niin kivasti! ikävä tulee enempi! mut siis mä oon kotona nyt lauantaihin asti et jos sä kerkeet ni skypetetään!

    VastaaPoista

Jätä toki jälki